eRGiss Management Resurse Umane

Management resurse umane şi salarizarea personalului

Aplicaţia este destinată firmelor de mari dimensiuni, cu activitate eterogenă, multiple puncte de lucru, organizarea me mai multe nivele.

Key features:

  1. Activitati premergatoare angajarii : prin intermediul unui formular publicat pe site-ul dvs, candidatii pentru posturile dvs libere pot aplica, prin completarea unor date minimale de contact si incarcarea unui CV. Ulterior, acestia vor primi automat pe adresa de email specificata, un link catre un formular prin care solicitati, intr-o forma mult mai detaliata, informatiile necesare (studii, eperietenta, aptitudini diverse, limbi straine etc). Datele sunt stocata in sistemul dvs de unde puteti programa testele si interviurile necesare. Rezultatele se stocheaza de asemeni, impreuna cu rezolutia (angajare, respingere, pastrare ca rezerva etc).
  2. Introducerea salariatilor in sistem. Aplicatia solicita, pe langa informatiile minime necesare, si diverse date stabilite de specificul activitatii dvs (tipuri de program de lucru, repartizare timp de lucru, ore de inceput ale turelor).
  3. Introducerea documentelor aferente salariatului. Se vor introduce, sub forma arborescenta, documentele scanate, impreuna cu informatii privind tipul, valabilitatea, emitentul si informatiile cheie (de exemplu rezultatele, in cazul testelor). Aplicatia are posibilitatea de a trimite pe mail persoanelor responsabile informatii privind expirarea unor tipuri de documente (de identitate, diverse avize cu valabilitate limitata) cu un anumit timp inainte (configurabil).
  4. Salariatii se aloca pe posturi. Structura de posturi, impreuna cu datele de buget aferente, se stabileste in prealabil. Este implementat un model arborescent (ierarhic), puteti avea organizarea pe oricate nivele (geografice, functionale s.a.)
  5. Posturile din buget sunt asociate cu persoanele responsabile. Acestia, pe baza unor date de acces (nume+parola sau certificat digital) au acces la toate operatiunile care fac parte din responsabilitatilor proprii:
    1. Operarea pontajelor: pontajul realizat (bazat pe ora intrare/iesire/pauze de masa), planificarea (pontajul pe luni viitoare). Se poate opta pentru un salariat pentru pontaj complet automat (pentru personalul TESA de exemplu) sau clasic, asistat (se alege tipul de program : standard 8 ore, sau 12/24, program de 8 ore inegal etc iar aplicatia face toate programarile necesare, INCLUSIV CU RESPECTAREA PREVEDERILOR LEGALE PRIVIND TIMPII DE LUCRU SI REPAOS).
    2. Operarea cererilor de concedii (odihna, diverse evenimente) si procesarea aprobarilor electronice a acestora (se transmit mesaje email catre reponsabili, se notifica peroanele inlocuitoare)
    3. Solicitarea, in avans, a aprobarilor privind necesarul de timp suplimenar (salariati, zile, motiv). Acestea urmeaza un flux de aprobari stabilit de organizatia dvs.
    4. Orice alta operatie pe care dvs considerati ca poate fi rezolvata la nivelul sefilor directi.
  6. Preluarea si verificarea automata a pontajelor completate de catre sefii directi la nivel de departament HR (importul orelor, aplicarea limitarilor privind punerea in plata – de ex 32 ore suplimentare).
  7. Calculul salariilor se face complet automat, modificarea unui element de care depinde salariul duce la recalculare.
  8. Introducerea concediilor medicale, cu aplicarea restrictiilor prevazute de lege (care tin de emitent, locul de emitere, numar de zile etc), inclusiv incarcarea imaginii scanate. Aplicatia are posibilitatea de asemeni de a imprima pe certificatele de CM a datelor a caror completare revine angajatorului (jumatea de jos).
  9. Managementul retinerilor solicitate de catre terti (popriri, diverse alte retineri). In acest sens, se introduc datele necesare (suma, numarul de luni, modul de calcul), inclusiv documentul generator – imagine scanata. Aplicatia are posibilitatea de a genera fisier de plati pentru acest tip de retineri, nefiind necesara emiterea individula a documentelor de plata de catre serviciu financiar-contabil.
  10. Generarea fisierelor de plata a salariilor, pe carduri si prin casierie. Pot exista multiple banci si multipli casieri. Salariatii pot opta inclusiv pentru plata intr-o anumita luna a salariului prin casierie, chiar daca are si card bancar. Sunt deja implementate bancile uzuale, se pot adauga orice alte banci care furnizeaza un model de fisier de plata (EXCEL, CSV, formate proprii).
  11. Generearea de plati catre personal in afara salariilor (premii, cote din profit etc). Aplicatia permite selectia iniala a beneficiarilor (dupa sex, sectie, tip : tesa/productiv), generarea sumelor, modificarea individuala ulterioara a sumelor, generarea listelor de plata, centralizatoarelor, fisierelor de plati etc. Acestea se pot asocia unei anumite luni in vederea impozitarii, daca este cazul.
  12. Algoritmul de calcul al salariului este configurabil de catre dvs (cote taxe si impozite de ex). Se pot adauga sau modifica tipuri de retineri, procente, formule de calcul etc.
  13. Se pot inregistra in aplicatie toate modificarile care tin de contractele de munca (salariu, functie, durata etc), in sistem exista machetele de acte aditionale necesare. Dupa completarea datelor solicitate, aceste documente se genereaza automat in format Microsoft Word/OpenOffice/PDF. Aceste documente au imprimat un cod de bare pentru trasabilitate. Dupa urmarea circuitului de aprobare, prin scanare, sunt preluate din nou in sistem, iar modificarile sunt aplicate asupra datelor salariatului (in luna in care isi produc efectele)
  14. Se genereaza documentele si raportarile aferente salariilor : state de plata, centralizatoarem note contabile, declaratii fiscale (112)
  15. Exista de asemeni o mare varietate de liste suplimentare, iar utilizatorul isi poate crea si propriile liste (angajati, plecati in luna, contracte determinate, contracte care urmeaza sa expire etc). Aceste liste pot fi inclusiv generate si transmise in mod automat pe email persoanelor responsabile, la date si ore presetate.
  16. Alte liste suplimentare: persoane aniversate in perioada urmatoare (atat dupa data nasterii cat si onomastic – aplicatia contine asocierile necesare – pentru Romania – intre nume si sarbatori religioase).
  17. Alte persoane din afara departamentul HR au acces la datele si documentele relevante (de ex utilizatorul resposabil SSM are acces la fisele de aptitudini si alte documente asociate)
  18. Se pot incarca in sistem si pune la dispozitia salariatilor diferite proceduri care se aplica in organizatoa dvs (daca de ex sunteti cerificat ISO).